Då va de söndag igen...

09-08-23

Då va ännu en helg över. Nästan iaf. Igår va de fest hos Patrik. De kom en hel del folk, och va de jätte trevligt. När endel av dom åkte till thn vid 00 snåret, så åkte jag hem och tittade på teve istället. =P Så rolig va jag igår. Men de va väldigt skönt faktiskt. Speciellt gött är de ju när man ser alla andra dagen efter. Trötta, möra och dåliga. Medans jag är pigg och glad o mår prima =) Hihi... Skade glädje är faktiskt lite skoj ibland ;)

Idag har jag cyklat in till stan och hämtat min bil. Äntligen får jag köra igen. =) Finns de något roligare än att köra sin egna fina bil. Ah.... Vi va 8 stycken som åkte till en vän och åt frukost och kollade på film. Sånna Söndagar är goa. Bara chilla... Frågan är bara vad som händer restan av dagen. Jag skulle verkligen behöva städa och packa. Men jag måste ju samtidigt umgås med mina vänner nu innan jag åker. Man är väl tjej. Klarar av att göra två saker samtidigt. =P

Ne, nu ska jag kolla lite vad de går för bio, som man inte har sett...

Ha de alla nära o kära...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej!

Gissar att det är du som skriver anonymt i min blogg, hehe!

Bio, kul! Jag ska försöka gå på Beck när den har premiär nästa vecka! Sommaren med Göran ska ju också va bra, har du kollat på den? Ha det så bra!

Kram

2009-08-23 @ 17:41:04
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0