Åter till måndag.

09-08-31

Fast denna måndagen är lättare än de flesta andra =) Inte bara för att jag faktiskt slutade kl 10.30 utan för att det är sista veckan på jobbet tills jag har semester. Weeeee....

Igår blev det städ hemma. Fick plockat bort alla sommarkläder nu. Känns som om sommaren är näst intill slut. De enda kläderna jag har kvar är de jag ska ha med mig till Australien =D

Idag har jag som sagt jobbat lite granna. Nu sitter jag här och väntar på Julia. Vi tänkte planera lite Skidsemester. =) Ingen vinter utan att åka skidor. Hade lite småplaner att åka med några till Österrike, men de blev med för kort varsel och för mycket pengar. Så vi får åka dit ett annat år.

Åh nu ringer syster på skypen.... Färdig pratat....... Åh va roligt de ska bli att åka ner o hälsa på dom.

Ikväll blir de Drill för sista ggn på ett tag. =( Kommer sakna träningarna o hetset inför alla helgona lite faktiskt. Men jag hinner ju med lite när jag kommer hem =)

Ne nu skrev Julia att hon är på väg, jag får dra mig. Ha en fortsatt rolig måndag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0