Åh va gött de är fredag.

09-08-21

Nu har jag jobbat min sista dag denna veckan, vilket känns sååå gött.
Jag gjorde även en otroligt kort dag idag. Jobbade bara 5.30-11.30 Sen hem och duscha av sig för att återvända till jobbet som "privat" person. Jag skulle äta lunch med min mamma och morfar. De va lika gott som vanligt. Inte för att skryta, men maten på mitt jobb är delikatess. Till och med kräsna jag äter Nästan allt, så länge de är våra duktiga kockar som lagar =)

På tal om att komma hem och duscha. När jag kollade i min brevlåda idag, så fick jag syn på ngt trevligt =) Min flygbiljett har kommit =D Weeehooo.... Nu är det nära. Jag lyfter snart från marken av längtan och förväntan på den här resan. Ah va gött de ska bli att komma till Australien! Där finns de iaf värme, till skillnad mot Sverige som inte ens har värme på sommaren.

Ikväll blir de förfest i Brålanda och dans på Granbacka. Hoppas bara att de blirbättre väder än vad det är nu, med tanke på att det är helt öppet, dvs INGET tak när man dansar. Lite dumt tänkt egentligen eftersom vi nästa aldrig har så pass bra väder här omkring så de passar sig med öppen yta. Men men....

Ne va säger ni, ska vi ta en vals? Upp o rör på påkarna nu... Ses ikväll!




Kommentarer
Postat av: Zandra

Mums vad gott med lyx lunch=)

Härligt att din biljett har kommit!!

vad händer resten av helgen?

Ha en bra kväll, dansa på...

Kram

2009-08-21 @ 16:08:12
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0