Ah, sovmorgon.

09-08-29

Vad skönt de är med sovmogon asså. Stackars Julia som va tvungen att gå upp tidigt imorse och jobba frukost. Lotta ska ju också jobba men hon behövde iaf inte jobba så himla tidigt =)

Igår va jag på kalas. De va jätte roligt. Bowlingen gick hyfsat bra. Jag försöker alltid komma över hundra på ett game och det lyckades jag ju med iaf. Men va roligt de va att så många va med. Efter bowlingen gick vi till Butlers och fick vid ankomst en välkomst drink. Härre gud va lyxigt måste jag säga. O vad god den var. Synd att jag inte kollade upp vad drinken hette. Sen kom maten in, o jösses va gott. De lagar verkligen god mat där. De hade jag ingen aning om måste jag säga. Efterrätt fick vi också. Mumma säger jag bara. =)

Sen när det blev riktigt party så kom den där J*kla Tröttheten fram igen. Jag blir så trött på den. Jag va iof uppe kl 4 igår men jag ville inte bli trött redan vid 00. Men så blev fallet och jag åkte hem och la mig. Men jag hade jätte roligt igår iaf =)

Idag blir de kalas igen, fast för min mamma på dagen =P Ska dit och käka fisk =) Me like...

Sen får vi se vad som händer ikväll. Ska träffa Zandra vet jag =) De ska bli sköj.

Ha en go lördag och festa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0